Drodzy Goście,
w związku z obostrzeniami wprowadzonymi w dniu 24.10. 2020 roku, restauracja Złoty Lin może świadczyć usługi wyłącznie dla Gości naszego hotelu oraz na wynos i z dostawą pod wskazany adres.
Zapraszamy zatem do składania zamówień na Wasze ulubione pozycje z naszej karty pod numerem: 505 131 877 lub on line poprzez aplikację na naszej stronie www oraz na facebooku.
Zachęcamy także do poszerzenia zamówienia o produkty dostępne w naszych delikatesach kulinarnych, gdzie znajdziecie nasze przekąski zimne, ryby marynowane w zalewie octowej, pasty rybne, paprykarz rybny, smalec, zupy w słoikach, dżemy, marynaty, wędliny.
W poczuciu wzajemnej odpowiedzialności za zdrowie nas wszystkich, chcielibyśmy poinformować Was także o procedurach bezpieczeństwa obowiązujących na terenie naszego hotelu oraz restauracji. Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż niektóre z nich być może wiązały się będą z pewną niedogodnością, ale głęboko wierzymy, że pomimo wszystko, podjęte przez nas działania spotkają się ze zrozumieniem.
W trosce o wzajemne bezpieczeństwo stosujemy następujące procedury:
- Bezdotykowy pomiar temperatury ciała. Przed zameldowaniem wszyscy Goście są proszeni o poddanie się pomiarowi temperatury w recepcji hotelu. W przypadku wystąpienia u Gościa objawów chorobowych lub temperatury powyżej 37,5 ⁰C, skorzystanie z naszych usług nie będzie możliwe. W przypadku rezerwacji opłaconych wcześniej oraz pojawienia się Gościa z objawami choroby, hotel zastrzega sobie prawo do niezameldowania z zachowaniem zaliczki. Na życzenie Gościa pomiar może zostać powtórzony. Dane dotyczące temperatury ciała są rejestrowane oraz przechowywane przez 10 dni. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
- Obowiązek zakrywania nosa i ust w przestrzeni wspólnej oraz przestrzeganie dystansu społecznego. Zarówno personel hotelu, jak i restauracji, podczas bezpośredniego kontaktu z Gośćmi nosi maseczki lub przyłbice. Naszych Gości również prosimy o przestrzeganie tego obowiązku.
- Skrócenie do minimum czasu potrzebnego do załatwienia wszelkich formalności. Dokładamy wszelkich starań, aby czas niezbędny, czy to do zameldowania Gościa, czy też do złożenia zamówienia w restauracji, był jak najkrótszy. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji.
- Umożliwiamy dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w recepcji, na korytarzach, w przestrzeni restauracji oraz toaletach restauracyjnych.
- Ograniczamy przebywania na terenie hotelu osób aktualnie niezameldowanych. Z uwagi na panujące obostrzenia, przyjmowanie przez Gości w pokojach hotelowych osób niezameldowanych nie jest obecnie możliwe.
- Regularnie dezynfekujemy powierzchnie wspólne. Zachowujemy najwyższe standardy jeśli chodzi o regularne dezynfekowanie miejsc mogących w sposób szczególny przyczynić się do rozprzestrzeniania się wirusa – klamek, poręczy, drzwi, blatów itp.
DBAJMY WZAJEMNIE O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO
Na uroczystości / szkolenia oferujemy:
Przyjęcia:
Oferujemy ponadto:
Opiekę animatorki nad dziećmi podczas przyjęcia
•
Możliwość skorzystania z kompleksowej dekoracji uroczystości
•
35 miejsc noclegowych w Hotelu (w tym 3 dostawki). Goście organizujący uroczystość weselną w naszym obiekcie otrzymują od hotelu 10% rabatu na nocleg, natomiast Para Młoda - voucher na romantyczną kolację w rocznicę ślubu
Istnieje możliwość organizacji uroczystości na większą ilość osób - ustalane indywidualnie.
Organizujemy również catering
WESELA/PRZYJĘCIA/SZKOLENIA/IMPREZY FIRMOWE
e-mail: eventy@zlotylin.pl
tel.: 517 530 277