DRODZY  GOŚCIE

 

W związku z szerzącą się pandemią, w poczuciu wzajemnej odpowiedzialności za zdrowie nas wszystkich, chcielibyśmy poinformować Was o procedurach bezpieczeństwa obowiązujących na terenie naszego hotelu oraz restauracji. Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż niektóre z nich być może wiązały się będą z pewną niedogodnością, ale głęboko wierzymy, że pomimo wszystko, podjęte przez nas działania spotkają się ze zrozumieniem.
W trosce o wzajemne bezpieczeństwo stosujemy następujące procedury:
  1. Bezdotykowy pomiar temperatury ciała. Przed zameldowaniem wszyscy Goście są proszeni o poddanie się pomiarowi temperatury w recepcji hotelu. W przypadku wystąpienia u Gościa objawów chorobowych lub temperatury powyżej 37,5 ⁰C, skorzystanie z naszych usług nie będzie możliwe. W przypadku rezerwacji opłaconych wcześniej oraz pojawienia się Gościa z objawami choroby, hotel zastrzega sobie prawo do niezameldowania z zachowaniem zaliczki. Na życzenie Gościa pomiar może zostać powtórzony. Dane dotyczące temperatury ciała są rejestrowane oraz przechowywane przez 10 dni. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Liczymy na wzajemne zrozumienie.
  2. Obowiązek zakrywania nosa i ust w przestrzeni wspólnej oraz przestrzeganie dystansu społecznego. Zarówno personel hotelu, jak i restauracji, podczas bezpośredniego kontaktu z Gośćmi nosi maseczki lub przyłbice. Naszych Gości również prosimy o przestrzeganie tego obowiązku.
  3. Skrócenie do minimum czasu potrzebnego do załatwienia wszelkich formalności. Dokładamy wszelkich starań, aby czas niezbędny, czy to do zameldowania Gościa, czy też do złożenia zamówienia w restauracji, był jak najkrótszy. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji.
  4. Umożliwiamy dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w recepcji, na korytarzach, w przestrzeni restauracji oraz toaletach restauracyjnych.
  5. Ograniczamy przebywania na terenie hotelu osób aktualnie niezameldowanych. Z uwagi na panujące obostrzenia, przyjmowanie przez Gości w pokojach hotelowych osób niezameldowanych nie jest obecnie możliwe.
  6. Regularnie dezynfekujemy powierzchnie wspólne. Zachowujemy najwyższe standardy jeśli chodzi o regularne dezynfekowanie miejsc mogących w sposób szczególny przyczynić się do rozprzestrzeniania się wirusa – klamek, poręczy, drzwi, blatów itp.
 
DBAJMY WZAJEMNIE O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO