Drodzy Goście,

w związku z obostrzeniami wprowadzonymi w dniu 24.10. 2020 roku, restauracja Złoty Lin może świadczyć usługi wyłącznie dla Gości naszego hotelu oraz na wynos i z dostawą pod wskazany adres.

Zapraszamy zatem do składania zamówień na Wasze ulubione pozycje z naszej karty pod numerem: 505 131 877 lub on line poprzez aplikację na naszej stronie www oraz na facebooku.

Zachęcamy także do poszerzenia zamówienia o produkty dostępne w naszych delikatesach kulinarnych, gdzie znajdziecie nasze przekąski zimne, ryby marynowane w zalewie octowej, pasty rybne, paprykarz rybny, smalec, zupy w słoikach, dżemy, marynaty, wędliny.

W poczuciu wzajemnej odpowiedzialności za zdrowie nas wszystkich, chcielibyśmy poinformować Was także  o procedurach bezpieczeństwa obowiązujących na terenie naszego hotelu oraz restauracji. Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż niektóre z nich być może wiązały się będą z pewną niedogodnością, ale głęboko wierzymy, że pomimo wszystko, podjęte przez nas działania spotkają się ze zrozumieniem.

W trosce o wzajemne bezpieczeństwo stosujemy następujące procedury:

  1. Bezdotykowy pomiar temperatury ciała. Przed zameldowaniem wszyscy Goście są proszeni o poddanie się pomiarowi temperatury w recepcji hotelu. W przypadku wystąpienia u Gościa objawów chorobowych lub temperatury powyżej 37,5 ⁰C, skorzystanie z naszych usług nie będzie możliwe. W przypadku rezerwacji opłaconych wcześniej oraz pojawienia się Gościa z objawami choroby, hotel zastrzega sobie prawo do niezameldowania z zachowaniem zaliczki. Na życzenie Gościa pomiar może zostać powtórzony. Dane dotyczące temperatury ciała są rejestrowane oraz przechowywane przez 10 dni. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  2. Obowiązek zakrywania nosa i ust w przestrzeni wspólnej oraz przestrzeganie dystansu społecznego. Zarówno personel hotelu, jak i restauracji, podczas bezpośredniego kontaktu z Gośćmi nosi maseczki lub przyłbice. Naszych Gości również prosimy o przestrzeganie tego obowiązku.
  3. Skrócenie do minimum czasu potrzebnego do załatwienia wszelkich formalności. Dokładamy wszelkich starań, aby czas niezbędny, czy to do zameldowania Gościa, czy też do złożenia zamówienia w restauracji, był jak najkrótszy. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji.
  4. Umożliwiamy dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w recepcji, na korytarzach, w przestrzeni restauracji oraz toaletach restauracyjnych.
  5. Ograniczamy przebywania na terenie hotelu osób aktualnie niezameldowanych. Z uwagi na panujące obostrzenia, przyjmowanie przez Gości w pokojach hotelowych osób niezameldowanych nie jest obecnie możliwe.
  6. Regularnie dezynfekujemy powierzchnie wspólne. Zachowujemy najwyższe standardy jeśli chodzi o regularne dezynfekowanie miejsc mogących w sposób szczególny przyczynić się do rozprzestrzeniania się wirusa – klamek, poręczy, drzwi, blatów itp.

 

DBAJMY WZAJEMNIE O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO

Na uroczystości / szkolenia oferujemy:

Salę kominkową

z miejscami siedzącymi dla 85 osób

Altanę w ogrodzie

z miejscami siedzącymi dla 114 osób

Ogród

ze strefą wypoczynkową, miejscem na grilla i ognisko

Przyjęcia:

Oferujemy ponadto:

Opiekę animatorki nad dziećmi podczas przyjęcia

Możliwość skorzystania z kompleksowej dekoracji uroczystości

35 miejsc noclegowych w Hotelu (w tym 3 dostawki). Goście organizujący uroczystość weselną w naszym obiekcie otrzymują od hotelu 10% rabatu na nocleg, natomiast Para Młoda - voucher na romantyczną kolację w rocznicę ślubu

Istnieje możliwość organizacji uroczystości na większą ilość osób - ustalane indywidualnie.

Organizujemy również catering

WESELA/PRZYJĘCIA/SZKOLENIA/IMPREZY FIRMOWE

e-mail: eventy@zlotylin.pl
tel.: 517 530 277